Vad är detta?

Här kommer snart en blogg där jag under ett år har tänkt beskriva min kulturkonsumtion; böcker, filmer, tv-serier, teaterpjäser osv. Tanken är att för mig själv få en sammanställning av vad jag egentligen läser, ser och hör under ett år samtidigt som jag kanske kan ge lite tips till er läsare om vad som är värt och inte värt att lägga ner sin tid på.

Det är alltså fortfarande två veckor kvar till den officiella ”invigningen”, fram till dess ska jag försöka utveckla konceptet lite till. Kommentera gärna om det här låter intressant och vad ni skulle vilja se i bloggen.

Kommentera

